Κατάληψη Λιμενικού Χώρου
Η Διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να εγκαταστήσει, τεκμηριώσει, υλοποιήσει και να διατηρεί Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας (ΣΔΠ) του οποίου την αποτελεσματικότητα θα βελτιώνει συχνά σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς προτύπου ISO 9001, σχετικά με τις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΟΧΗΜΑΤΩΝ & ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ.. (Βλ. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ISO 9001).
Η Διοίκηση του ΟργανισμούΟΛΗΓ Α.Ε. έχει δεσμευτεί πλήρως και υποστηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ, όπως αποδεικνύεται από τα παρακάτω:
1. Έχει εγκριθεί η πολιτική ποιότητας (βλ. Πολιτική Ποιότητας) η οποία έχει αναρτηθεί σε εμφανή σημεία έτσι ώστε να είναι πάντα διαθέσιμη σε όλο το προσωπικό, στους επισκέπτες, πελάτες και προμηθευτές ή συνεργάτες.
2. ίνεται όποτε είναι απαραίτητο, ενημέρωση όλου του προσωπικού για τη σπουδαιότητα της σημασίας που έχει η ικανοποίηση των απαιτήσεων των Χρηστών Λιμένα και η τήρηση των νόμων
3. Έχουν τοποθετηθεί πίνακες ανακοινώσεων για την επικοινωνία με το προσωπικό και τη συνεχή ενημέρωση του σε θέματα γενικού ή ειδικού ενδιαφέροντος. Η ενημέρωση αυτή γίνεται και κατά τη διάρκεια συναντήσεων.
4. Έχουν τεθεί στόχοι για την ποιότητα των διεργασιών και των υπηρεσιών υπό τη μορφή προδιαγραφών
5. Διατίθενται οι πόροι που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία και τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ, δηλαδή κατάλληλο προσωπικό, εξοπλισμός και εγκαταστάσεις
6. Γίνεται προγραμματισμένη ανασκόπηση του ΣΔΠ, όπου εξετάζεται η επάρκεια και η αποτελεσματικότητά του και τηρούνται πρακτικά
Επικοινωνία με τον Χρήστη του Λιμένα
Η Διοίκηση του Οργανισμού ΟΛΗΓ Α.Ε. έχει δεσμευτεί πλήρως για τον ακριβή προσδιορισμό και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών του Λιμένα, σχετικά με την παροχή υπηρεσιών ελλιμενισμού πλοίων, διακίνηση επιβατών, οχημάτων και φορτίων. Βασική επιδίωξη είναι να επιτυγχάνεται συνεχώς η ικανοποίηση των απαιτήσεων των χρηστών, καλύπτοντας το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο. Για το σκοπό αυτό δίδεται ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω:
1. Στην καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των απαιτήσεων των Χρηστών Λιμένα (βλ. ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
2. Στην μέτρηση του επιπέδου ικανοποίησης των Χρηστών Λιμένα (βλ. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ)
3. Στην ανάλυση των τάσεων και των απαιτήσεων της ευρωπαϊκής & διεθνούς αγοράς, ώστε να τίθενται έγκαιρα ρεαλιστικοί στόχοι βελτίωσης και ικανοποίησης των προσδοκιών των Χρηστών Λιμένα.
4. Στην καταγραφή, ανάλυση, αρχειοθέτηση και ανασκόπηση των κάθε είδους παραπόνων, προτάσεων και υποδείξεων των Χρηστών Λιμένα.
5. Στους κανονισμούς και στη νομοθεσία που αφορούν την λειτουργία των οργανισμών διαχείρισης λιμένων
Συνεχής βελτίωση
Η Διοίκηση του Οργανισμού έχει προγραμματίσει και ασκεί την απαιτούμενη διαχείριση στις διεργασίες που είναι απαραίτητες για τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ
Η διαχείριση των διεργασιών αυτών γίνεται στα πλαίσια της πολιτικής και των στόχων της εταιρίας, ανάλογα με τα αποτελέσματα των εσωτερικών ελέγχων, της ανάλυσης των δεδομένων, των διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών, της έρευνας ικανοποίησης Χρηστών Λιμένα και των αποφάσεων που λαμβάνονται κατά την ανασκόπηση του ΣΔΠ από τη Διοίκηση.