article_page_banner_img
article_page_banner_logo

λιμενασ ηγουμενιτσασ

οργανισμοσ λιμενοσ ηγουμενιτσασ α.ε.

Διασφάλιση ποιότητας

Η Ανώτατη Διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να εγκαταστήσει, να τεκμηριώσει, να εφαρμόσει  και να διατηρεί Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας (ΣΔΠ), το οποίο θα επιθεωρείται  ανά τακτά χρονικά διαστήματα από ανεξάρτητο, διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς προτύπου ISO 9001.

Ο σκοπός της Διοίκησης είναι η αποτελεσματική  λειτουργία του Οργανισμού και η συνεχής βελτίωση  του σε όλα τα επίπεδα, σχετικά με τις Υπηρεσίες Ελλιμενισμού Πλοίων  Γραμμών   Εσωτερικού, Εξωτερικού & Κρουαζιερόπλοιων. Διακίνηση Επιβατών, Οχημάτων & Φορτίων. (Βλ. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ISO 9001: 2015 Αρ. Πιστ: 1818-A/Δ ) και Τη Διαχείριση Συγχρηματοδοτούμενων Έργων από Εθνικά & Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Δημόσια Τεχνικά Έργα Υποδομών, Δημόσια Έργα Προμηθειών & Υπηρεσιών, Δημόσιες Συμβάσεις Προμηθειών & Υπηρεσιών. Δημόσια Έργα που υλοποιούνται με Ίδια Μέσα.. (Βλ. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ISO 9001: 2015 Αρ. Πιστ: 1818-Β/Δ )

  1. Η Διοίκηση του Οργανισμού ΟΛΗΓ Α.Ε. έχει δεσμευτεί πλήρως και υποστηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ, όπως αποδεικνύεται από τα παρακάτω:
  2. Έχει εγκριθεί η πολιτική ποιότητας (βλ. Πολιτική Ποιότητας & Πολιτική Ποιότητας για τη διαχειριστική ικανότητα) η οποία έχει αναρτηθεί σε εμφανή σημεία έτσι ώστε να είναι πάντα διαθέσιμη σε όλο το προσωπικό, στους επισκέπτες, πελάτες και προμηθευτές ή συνεργάτες.
  3. Γίνεται όποτε είναι απαραίτητο, ενημέρωση όλου του προσωπικού για τη σπουδαιότητα της σημασίας που έχει η ικανοποίηση των απαιτήσεων των Χρηστών Λιμένα και η τήρηση των νόμων
  4. Έχουν τοποθετηθεί πίνακες ανακοινώσεων για την επικοινωνία με το προσωπικό και τη συνεχή ενημέρωση του σε θέματα γενικού ή ειδικού ενδιαφέροντος. Η ενημέρωση αυτή γίνεται και κατά τη διάρκεια συναντήσεων.
  5. Έχουν τεθεί στόχοι για την ποιότητα των διεργασιών και των υπηρεσιών υπό τη μορφή προδιαγραφών
  6. Διατίθενται οι πόροι που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία και τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ, δηλαδή κατάλληλο προσωπικό, εξοπλισμός και εγκαταστάσεις
  7. Γίνεται προγραμματισμένη ανασκόπηση του ΣΔΠ, όπου εξετάζεται η επάρκεια και η αποτελεσματικότητά του και τηρούνται πρακτικά

Επικοινωνία με τον Χρήστη του Λιμένα

Η Διοίκηση του Οργανισμού ΟΛΗΓ Α.Ε. έχει δεσμευτεί πλήρως για τον ακριβή προσδιορισμό και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών του Λιμένα, σχετικά με την παροχή υπηρεσιών ελλιμενισμού πλοίων, διακίνηση επιβατών, οχημάτων και φορτίων.

Βασική επιδίωξη είναι να επιτυγχάνεται συνεχώς η ικανοποίηση των απαιτήσεων των χρηστών, καλύπτοντας το  σχετικό νομοθετικό πλαίσιο. Για το σκοπό αυτό δίδεται ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω:

  1. Στην καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των απαιτήσεων των Χρηστών Λιμένα (βλ. ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
  2. Στην μέτρηση του επιπέδου ικανοποίησης των Χρηστών Λιμένα (βλ. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ)
  3. Στην ανάλυση των τάσεων και των απαιτήσεων της ευρωπαϊκής & διεθνούς αγοράς, ώστε να τίθενται έγκαιρα ρεαλιστικοί στόχοι βελτίωσης και ικανοποίησης των προσδοκιών των Χρηστών Λιμένα.
  4. Στην καταγραφή, ανάλυση, αρχειοθέτηση και ανασκόπηση των κάθε είδους παραπόνων, προτάσεων και υποδείξεων των Χρηστών Λιμένα.
  5. Στους κανονισμούς και στη νομοθεσία που αφορούν την λειτουργία των οργανισμών διαχείρισης λιμένων

 

Συνεχής βελτίωση

Η Διοίκηση του Οργανισμού έχει προγραμματίσει και ασκεί την απαιτούμενη διαχείριση στις διεργασίες που είναι απαραίτητες για τη συχνή βελτίωση του ΣΔΠ.

Η διαχείριση των διεργασιών αυτών γίνεται στα πλαίσια της πολιτικής και των στόχων της εταιρίας, ανάλογα με τα αποτελέσματα των εσωτερικών ελέγχων, της ανάλυσης των δεδομένων, των διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών, της έρευνας ικανοποίησης Χρηστών Λιμένα και των αποφάσεων που λαμβάνονται κατά την ανασκόπηση του ΣΔΠ από τη Διοίκηση.

 

Downloads

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ .pdf

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 06 10 2020 .pdf

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΜΕΑ & ΑΜΚ 06 10 2020 .pdf

ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 90012015 .pdf

signed_9427_el (6) .pdf

Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

port_authority_icon
Email

olig@olig.gr

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Α.Ε.
Τερματικός  Σταθμός – Τ2
Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας
Τ.Κ. 46100
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
Τηλ.: 2665099300
Fax: 2665099330
e-mail:olig@olig.gr 

 
 Διεύθυνση Διοικητικού, Οικονομικών και Προμηθειών   2665099307 (Γραφείο Διευθυντή), e-mail:mitselos@olig.gr 

Διεύθυνση Λιμενικών Υπηρεσιών    2665099335 (Γραφείο Διευθυντή), e-mail:cdiamanti@olig.gr

Διεύθυνση Ανάπτυξης 2665099331 (Γραφείο Διευθυντή) (e-mail:apiroti@olig.gr)

Διεύθυνση Έργων           2665099318 (Γραφείο Διευθυντή), email:tasosef@olig.gr

Ανεξάρτητες Υπηρεσίες

IGOUMENITSA PORT AUTHORITY S.A

Central Passenger Terminal 2
New Port of Igoumenitsa
P.C. 46100
IGOUMENITSA
Tel.: +302665099300
Fax: +302665099330

 

Administration  Finance and Supply Directorate +302665099307 (Director’s Office) e-mail:mitselos@olig.gr

•             Administration Department +302665099317

•             Finance Department +302665099312

•             Supply Department +302665099332

Port Services Directorate +302665099335 (Director’s Office) e-mail:cdiamanti@olig.gr

•             Port Support Department +302665099332

·             Port Exploitation Department +302665099328

 

Development Directorate +302665099331 (Director’s Office) (e-mail:apiroti@olig.gr)

•             Marketing Department  +302665099343 email:development@olig.gr

•             Works, Research and European Projects Department +302665099345 email:pgatselou@olig.gr

Civil Engineering Works Directorate +3026665099318 (Director’s Office) email:tasosef@olig.gr

•             Department of Construction Works and Environmental +302665099319

Independent Services

•             Directorate’s Secretariat +302665099302-303, e-mail:olig@olig.gr   

•             Legal Office +302665099315, email:georgiou@olig.gr

•             Press Room +302665099331 e-mail:apiroti@olig.gr

·                  Telecommunications Office +302665099331 e-mail:apiroti@olig.gr 

·                  ISPS Office +302665099332, email:nikolpan@olig.gr

·                 Organizational  and Quality Department

AUTORITA PORTUALE DI IGOUMENITSA S.A.
Terminal Τ2
Nuovo Porto di Igoumenitsa
C.P. 46100
IGOUMENITSA
TEL: 2665099300
Fax: 2665099330
e-mail:olig@olig.gr 

Administration  Finance and Supply Directorate +302665099307 (Director’s Office) e-mail:mitselos@olig.gr

•             Administration Department +302665099317

•             Finance Department +302665099312

•             Supply Department +302665099332

Port Services Directorate +302665099335 (Director’s Office) e-mail:cdiamanti@olig.gr

•             Port Support Department +302665099332

·             Port Exploitation Department +302665099328

 

Development Directorate +302665099331 (Director's Office) (e-mail:apiroti@olig.gr)

•             Marketing Department +302665099343 email:development@olig.gr

•             Works, Research and European Projects Department +302665099345 email:pgatselou@olig.gr

Civil Engineering Works Directorate +3026665099318 (Director’s Office) email:tasosef@olig.gr

•             Department of Construction Works and Environmental +302665099319

Independent Services

•             Directorate’s Secretariat +302665099302-303, e-mail:olig@olig.gr   

•             Legal Office +302665099315, email:georgiou@olig.gr

•             Press Room +302665099331 e-mail:apiroti@olig.gr

·                  Telecommunications Office +302665099331 e-mail:apiroti@olig.gr 

·                  ISPS Office +302665099332, email:nikolpan@olig.gr

·                 Organizational  and Quality Department

Font Resize
Αλλαγή αντίθεσης
X
Click to listen highlighted text!